KudoZ home » English to Polish » Other

public callouts

Polish translation: wezwanie do interwencji zgłoszone przez osobę trzecią


13:09 Feb 6, 2012
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Other / nakaz sadowy: sprawa rodz
English term or phrase: public callouts
all incident reports relating to or involving xxxx and/or xxxx and any logs relating to public callouts and incidents of domestic violence to the following addresses from January 2011 to the present date:
IwonaWoj
United Kingdom
Polish translation:wezwanie do interwencji zgłoszone przez osobę trzecią
Explanation:
Pozdrawiam
S
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wezwanie do interwencji zgłoszone przez osobę trzecią
Stanislaw Czech, MCIL
3niżejJoanna Soltysinska
Summary of reference entries provided
luźna koncepcja
Stanislaw Czech, MCIL

Discussion entries: 8





  

Answers


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
bardziej to widzę jako coś w formie oskarżeń wysuniętych publicznie, negatywnych opinii udostępnionych np. w sieci, nawoływanie innych osób do zareagowania na dane zachowanie pewnej osoby czy firmy


    Reference: http://www.revleft.com/vb/emergency-public-call-t155400/inde...
Joanna Soltysinska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
public callout
wezwanie do interwencji zgłoszone przez osobę trzecią


Explanation:
Pozdrawiam
S

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 146
Grading comment
Dziekuje:)




Reference comments


1 hr
Reference: luźna koncepcja

Reference information:
Chodzi mi po głowie coś w rodzaju zawiadomienia/wezwania do interwencji zgłaszanego przez osobę trzecią (w przeciwieństwie do wezwania przez członka gospodarstwa domowego)

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 146
Note to reference poster
Asker: Panie Stanislawie prosze zapewnc "formalnie" odpowiedzi bo chce Panu punkty przyznac:)))