KudoZ home » English to Polish » Other

Knowing what really matters

Polish translation: Zrozumienie problemu


11:26 Jul 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Knowing what really matters
Uśiwadamianie sobie problemu?

Brak kontekstu, tytuł krótkiego rozdziału w którym omawiane jest uśiwadamianie sobie penego problemu związanego z pracą zawaodowa.
Niestety nie przychodzi mi do głowy żadno eleganckie tłumaczenie.
Krzysztof
Poland
Polish translation:Zrozumienie problemu
Explanation:
może po prostu tak?
skoro to tylko tytuł...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-07 12:17:44 (GMT)
--------------------------------------------------

inne możliwości:

to, co najważniejsze
wszystko, co najważniejsze
główne problemy
najważniejsze problemy / zagadnienia
istota problemu
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wiedząc, co się naprawdę liczy / co jest najwazniejsze
bartek
4w czym rzecz / w czym jest rzeczEnsor
4o co tak naprawdę chodzi
Pawel Czernecki
3 +1Zrozumienie problemu
lim0nka


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Zrozumienie problemu


Explanation:
może po prostu tak?
skoro to tylko tytuł...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-07 12:17:44 (GMT)
--------------------------------------------------

inne możliwości:

to, co najważniejsze
wszystko, co najważniejsze
główne problemy
najważniejsze problemy / zagadnienia
istota problemu

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
2 mins
  -> dziękuję

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wiedząc, co się naprawdę liczy / co jest najwazniejsze


Explanation:
A może iść na literalność?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: opuscilabym to wiedzac
10 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
o co tak naprawdę chodzi


Explanation:
propozycja

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w czym rzecz / w czym jest rzecz


Explanation:
albo: co jest wazne / kwestie istotne

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056