KudoZ home » English to Polish » Other

..it will appear as they go.

Polish translation: (problem) wystąpi w trakcie (ich) pracy


11:23 Jul 9, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: ..it will appear as they go.
Many mechanics tear into things before they understand the problem, hoping that it will appear as they go.
Nie mam zupełnie na to pomysłu.
Monika Rozwarzewska
Poland
Polish translation:(problem) wystąpi w trakcie (ich) pracy
Explanation:
Bardziej dosłownie, bo właśnie chodzi o to, że ten problem się POJAWI.
Selected response from:

Michał Szewczyk
Grading comment
no to ja też się z Panem zgodzę!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pojmą, gdy już do niego dotrą / gdy się na niego natkną
bartek
4 +1(problem) wystąpi w trakcie (ich) pracy
Michał Szewczyk
3 +1w nadziei ze znajda rozwiazanie w miare postepu pracy.
Konrad Dylo


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pojmą, gdy już do niego dotrą / gdy się na niego natkną


Explanation:
tj, do problemu

a moja poczta dalej leży :-(

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: gdy się na niego natkną
20 mins

neutral  Michał Szewczyk: gdy się na niego natkną ale wcale nie jest powiedziane że mają nadzieję go pojąć
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
w nadziei ze znajda rozwiazanie w miare postepu pracy.


Explanation:
moze tak...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 14:11:02 (GMT)
--------------------------------------------------

spodziewajac sie znalezc rozwiazanie w miare... (a moze tak)

Konrad Dylo
Spain
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak
5 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(problem) wystąpi w trakcie (ich) pracy


Explanation:
Bardziej dosłownie, bo właśnie chodzi o to, że ten problem się POJAWI.

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 90
Grading comment
no to ja też się z Panem zgodzę!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: właśnie tak
1 hr
  -> dzięki PAS! Pierwszy raz dzisiaj ktos sie ze mna zgodzil :)