KudoZ home » English to Polish » Other

issues emotionally disturbing

Polish translation: sprawy / problemy poruszające emocjonalnie


10:18 Nov 4, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: issues emotionally disturbing
tu chodzi o wywiad kliniczny z pacjentem i jego opiekunem, co a grucie rzeczy nie zmienia postaci
magdat
Polish translation:sprawy / problemy poruszające emocjonalnie
Explanation:
b
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3sprawy / problemy poruszające emocjonalnie
bartek
5problemy/sprawy emocjonalnie/uczuciowo poruszajace
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
sprawy / problemy poruszające emocjonalnie


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
27 mins

agree  kterelak
2 hrs

agree  Stefan Simko
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
problemy/sprawy emocjonalnie/uczuciowo poruszajace


Explanation:
.SIE UCZUCIOWO I EMOCJONALNIE ROZDARTA!!!!!Mamuuusiuu!! ... w gimnazjum
i te sprawy a ja ... istnieja podobne blogi poruszajace podobne ("baardzo ...



    ashtraygirl.eblog.pl/glowna_notki.php
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234