KudoZ home » English to Polish » Other

backdrop boards

Polish translation: tablice reklamowe


11:07 Nov 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
/ speedway
English term or phrase: backdrop boards
dot. zawodów żużlowych: backdrop boards for all interviews to be used both in the pit area and media centre
Anna Nowak
Polish translation:tablice reklamowe
Explanation:
nie mam dowodu, ale wydaje mi sie, ze chodzi o tablice reklamowe, na tle ktorych przeprowadza sie wywiady i ktore widac w roznych miejscach na torze...
ale to tylko paralela z futbolem...
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2tablice reklamowe
Joanna Carroll
3tablica wyników
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tablica wyników


Explanation:
kaskadowa? Ale z czymś takim nie spotkałam się. W Polsce są to tablice wyników.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
tablice reklamowe


Explanation:
nie mam dowodu, ale wydaje mi sie, ze chodzi o tablice reklamowe, na tle ktorych przeprowadza sie wywiady i ktore widac w roznych miejscach na torze...
ale to tylko paralela z futbolem...

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzyna: Chyba rzeczywiście o to chodzi
1 hr

agree  EJZ: Nawet na pewno, backdrop w tym kontekście to jest tło reklamowe do wywiadów i wszelkich oficjalnych eventów
2952 days