KudoZ home » English to Polish » Other

long filler cigars

Polish translation: cygara long filler


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:long filler cigars
Polish translation:cygara long filler
Entered by: Maciej Andrzejczak

17:01 Dec 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: long filler cigars
jaka jest fachowa nazwa tych cygar?
Maciej Andrzejczak
Poland
cygara long filler
Explanation:
Cygara ręcznie robione. LA MERIDIANA to marka ręcznie robionych cygar long filler
z Nikaragui o delikatnym słodko-korzennym smaku i delikatnym aromacie ziemi ...
www.villiger.pl/firma/of_recznie.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cygara long filler
bartek
3Dlugie cygara ??/
Teresa Goscinska
3cygara long fillerMaria Kirby


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cygara long filler


Explanation:
Cygara ręcznie robione. LA MERIDIANA to marka ręcznie robionych cygar long filler
z Nikaragui o delikatnym słodko-korzennym smaku i delikatnym aromacie ziemi ...
www.villiger.pl/firma/of_recznie.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dzięki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cygara long filler


Explanation:
...nie bardzo da sie przetlumaczyc "long filler". Cygara z dluga krajanka? Nie brzmi najlepiej... ja bym zostawila long filler - ludzie z branzy i koneserzy wiedza o co chodzi.
Powodzenia
Maja

Maria Kirby
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Dlugie cygara ??/


Explanation:
TROCHE TU ZGADUJE

Strona dla prawdziwych pasjonatów cygar.
... Ważną rzeczą jest, aby taki pojemnik pasował do wszelkich regularnie
palonych cygar. Długie cygara potrzebują teleskopowego pojemnika. ...
www.cygaro.net/5.html - 13k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723