KudoZ home » English to Polish » Other

Information and Communication Technology

Polish translation: technologia informacyjna i technologia komunikacji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Information and Communication Technology
Polish translation:technologia informacyjna i technologia komunikacji
Entered by: jamajka

22:54 Dec 1, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
/ education UE
English term or phrase: Information and Communication Technology
ICT- Information and Communication Technology?
agata
technologia informacyjna i technologia komunikacji
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-02 07:51:49 (GMT)
--------------------------------------------------

zapomniałam napisać, że ZDECYDOWANIE - tak przyjmuje się w edukacji
Selected response from:

jamajka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5technologia informacyjna i technologia komunikacjijamajka
4technologia informacyjna i komunikacyjna
lim0nka
4teleinformatyka
maciejm
3 -1Informatyka oraz technologia łączności
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teleinformatyka


Explanation:
Na odpowiedzialność:

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-01 23:08:02 (GMT)
--------------------------------------------------

albo ICT z oryginałem w nawiasie;

najnowszego raportu European Information Technology Observatory, diagnozującego
stan rynku ICT (Information and Communication Technology) w Europie. ...
www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=3924 - 39k


    Reference: http://cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj_alfa.pl?text=i
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
information and communication technology
technologia informacyjna i komunikacyjna


Explanation:
co to jest technologia informacyjna ?

wyjaśnienia na stronie (link)


    Reference: http://ei.kuratorium.krakow.pl/techno2.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Informatyka oraz technologia łączności


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-01 23:12:12 (GMT)
--------------------------------------------------

wróć - Informatyka i technologia komunikacji

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  jamajka: informatyka to nie jest to samo co technologia informacyjna
8 hrs
  -> co prawda, to prawda. Powinnam się więcej wysypiać. dzięki

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
technologia informacyjna i technologia komunikacji


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-02 07:51:49 (GMT)
--------------------------------------------------

zapomniałam napisać, że ZDECYDOWANIE - tak przyjmuje się w edukacji

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106