KudoZ home » English to Polish » Other

are you claiming eligibility based on your Birth Country

Polish translation: czy ubiega się Pan o.....na podstawie kraju urodzenia


07:51 Dec 4, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: are you claiming eligibility based on your Birth Country
text
marcin
Polish translation:czy ubiega się Pan o.....na podstawie kraju urodzenia
Explanation:
tylko nie wiadomo o co się ubiega
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Czy stwerdza Pan/Pani posiadanie odpowiedniego uprawnienia w oparciu o kraj urodzeniakrzyna
4czy ubiega się Pan o.....na podstawie kraju urodzeniakterelak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czy ubiega się Pan o.....na podstawie kraju urodzenia


Explanation:
tylko nie wiadomo o co się ubiega

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czy stwerdza Pan/Pani posiadanie odpowiedniego uprawnienia w oparciu o kraj urodzenia


Explanation:
.

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251