KudoZ home » English to Polish » Other

toner

Polish translation: przywracanie równowagi


14:52 Dec 9, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
/ etap w metodzie uzdrawiania
English term or phrase: toner
nazwa etapu uzdrawiania:

This is useful for general tension relief in the morning, evening, or when needed.
Use the Hand Position to begin and follow each Statement with the Touch and the Breath.
"There may be fear, anxiety, worry or doubt in my body and my mind, and that can change. I want all those problems to go away."

autor napisal, ze jest to:In American we use the word "to tone" to mean "to
put into good shape," as in "I am going to tone (or
tone up) my muscles." A "toner" could be something
that puts things into good shape, like an exercise or
a process.

Ale wciaz brakuje mi pomyslu na nazwe.
Aye
Polish translation:przywracanie równowagi
Explanation:
może przywracanie równowagi ducha (i ciała?)
przywracanie balansu

toning polega na nadawaniu idealnego kształtu ciała czy balansu w organizmie, więc może tak?

:o)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 49 mins (2003-12-09 18:42:11 GMT)
--------------------------------------------------

co do toniku właśnie - dobrze ci się kojarzy! :o)
toner to również tonik do twarzy, który ma przywracać odpowiednie ph
:o))

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 59 mins (2003-12-09 18:52:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://home.earthlink.net/~lifespirit23/angeltoning.html
przwracanie harmonii wewnętrznej:
http://www.centrumbacha.com.pl/terapia.htm
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przywracanie równowagi
*eva*
4v.s.
joannap
4wyciszenie
Monika Pilecka
3tonerJoanna Soltysinska


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyciszenie


Explanation:
łagodzenie / usuwanie napięcia

Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
v.s.


Explanation:
Jzeli odnosi sie do ciala to mozna uzyc slowa: zadbac, zadbane.

toned body - zadbane cialo, utrzymane w dobrej kondycji

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 16:07:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Jezeli ( literki sie zjadaja)

joannap
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 10

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
toner


Explanation:
może zostawić tak, wcale nie brzmi źle, kojarzy się z tonem/harmonią; no chyba że niektórym będzie się kojarzyło z drukarką... :)

Joanna Soltysinska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 18

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przywracanie równowagi


Explanation:
może przywracanie równowagi ducha (i ciała?)
przywracanie balansu

toning polega na nadawaniu idealnego kształtu ciała czy balansu w organizmie, więc może tak?

:o)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 49 mins (2003-12-09 18:42:11 GMT)
--------------------------------------------------

co do toniku właśnie - dobrze ci się kojarzy! :o)
toner to również tonik do twarzy, który ma przywracać odpowiednie ph
:o))

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 59 mins (2003-12-09 18:52:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://home.earthlink.net/~lifespirit23/angeltoning.html
przwracanie harmonii wewnętrznej:
http://www.centrumbacha.com.pl/terapia.htm


*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka
3 hrs
  -> dziękuję

agree  MonikaSojka
7 days
  -> dziękuję