KudoZ home » English to Polish » Other

affiliated

Polish translation: afiliowany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:affiliated
Polish translation:afiliowany
Entered by: Lucyna Długołęcka

08:47 Dec 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
/ statutes
English term or phrase: affiliated
W kontekście rodzajów członkowstwa NGO. Alifiowany? Jakoś mi to dziwnie brzmi...
Lucyna Długołęcka
Poland
a jednak zdarza się
Explanation:
[DOC] Rozdział IX
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... 6. Członek afiliowany to taki, który jest oddany idei Lionizmu, pragnie wspierać
afiliowany Klub i jego inicjatywy lecz nie może w pełni uczestniczyć w ...
www.wsap.szczecin.pl/lions/download/statut.doc - Podobne strony

i jeszcze kilka innych w guglu
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1a jednak zdarza się
Andrzej Lejman
4 +1stowarzyszony
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stowarzyszony


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka
43 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a jednak zdarza się


Explanation:
[DOC] Rozdział IX
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... 6. Członek afiliowany to taki, który jest oddany idei Lionizmu, pragnie wspierać
afiliowany Klub i jego inicjatywy lecz nie może w pełni uczestniczyć w ...
www.wsap.szczecin.pl/lions/download/statut.doc - Podobne strony

i jeszcze kilka innych w guglu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Soltysinska: afiliowany, czyli przedsiębiorstwo częściowo zależne od X (będące w y% własnością X); associate - tak jak napisałaś: stowarzyszony, czyli związany z X, wspólnik, X może ale nie musi mieć w nim udziałów.
2 hrs