KudoZ home » English to Polish » Other

i love you.you are the one and only

Polish translation: kocham cie...


01:19 Dec 18, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: i love you.you are the one and only
i love you ,you are the one and only ,cant live without you.
shyam
Polish translation:kocham cie...
Explanation:
jestes ta jedyna, nie moge zyc bez ciebie
(if a boy talking to a girl)
Selected response from:

GingerR
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7kocham cie...
GingerR
4 +3kocham cię-jamajka
5kocham cię, jesteś tą jedną jedyną,( i), wyjątkową (niepowtarzalną), nie mogę żyć bez ciebiexxxabargiel
5kocham cie . jestes dla mnie jedyna , nie moge zyc bez ciebie .
Ivan Petryshyn


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
kocham cie...


Explanation:
jestes ta jedyna, nie moge zyc bez ciebie
(if a boy talking to a girl)

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
7 mins
  -> senk ju ;-)

agree  jo_loop
13 mins
  -> myslalam, ze tylko ja jestem nocnym markiem :-)

agree  lim0nka: nocne marki przy wszystkich komputerach łączcie się! :)
3 hrs
  -> nocne marki z neostrada! :-)

agree  Monika Rozwarzewska
3 hrs
  -> dzieki :-)

agree  Agnieszka Hayward: zaraz sie wzrusze.... uaaaaa
4 hrs
  -> juz biegne z chusteczka...

agree  JamesBarto
10 hrs
  -> łaskawco!

agree  bartek: No i gdzie ta chusteczka? Wzruszona jestem, a tu .... :-)
5 days
  -> ach, ubrudzila sie nieco przy oprawianiu karpia... :-(

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kocham cię-


Explanation:
jestes tym jednym jedynym(to boy)
jestes ta jedna jedyna (to girl)

Nie potrafie zyc bez ciebie.

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vladex: 'jeden jedyny' fajnie oddaje 'the one and only', takie w ogóle było moje skojarzenie, nawet bez twojej odpowiedzi, więc myślimy podobnie, a więc właściwie :-)
3 hrs
  -> dziekuje :)

agree  Andrzej Mierzejewski: ale gdzie znikły polskie znaki?
3 hrs
  -> piszę bez polskich znaków, bo nie każdy z proz-owiczów ma polską nakładkę na klawiaturę...:)

agree  joannap
7 hrs

2 days 4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kocham cie . jestes dla mnie jedyna , nie moge zyc bez ciebie .


Explanation:
Well, just the simplest way of putting it in plain Polish .

Ivan Petryshyn
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kocham cię, jesteś tą jedną jedyną,( i), wyjątkową (niepowtarzalną), nie mogę żyć bez ciebie


Explanation:
"one" jest tu w znaczeniu jedyna (lub ładniej po polsku "ta jedna jedyna")= dla mnie jedyna (=żadna inna się nie liczy)
"only"-gdyby było np. you are only one-byłoby dodatkowym podkreśleniem, że jest tylko jedną jedyną
"and only"-brzmi raczej jako "wyjątkowa", "niepowtarzalna"

xxxabargiel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 22