KudoZ home » English to Polish » Other

full duration of project

Polish translation: cały czas trwania projektu


17:47 Dec 18, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: full duration of project
tytuł załącznika do umowy

Summary table of expected budget and of the Community contribution requested (full duration of project)

przez cały czas trwania projektu?

w necie pojawia się to w różncyh kontekstach, stąd nie jestem zbytnio pewny...
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:cały czas trwania projektu
Explanation:
jak najbardziej. Projekt nie musi być inwestycją, ewentualnie inwstycje mogą być tylko częścią projektu
Selected response from:

leff
Grading comment
OK!
MA
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cały czas trwania projektu
leff
3czas realizacji inwestycji
Andrzej Lejman


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czas realizacji inwestycji


Explanation:
też możliwe, musi Ci odpowiedzieć Pan Kontekst

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cały czas trwania projektu


Explanation:
jak najbardziej. Projekt nie musi być inwestycją, ewentualnie inwstycje mogą być tylko częścią projektu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
OK!
MA