selection box

Polish translation: okno wyboru

English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: selection box
From the result page you can find selection box for Market Capitalization & Volume with various sorting functions to sort companies by your choice.
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:okno wyboru
Explanation:
np.
file selection box = okno wyboru pliku
(to to, co się otwiera jeśli w jakiejkolwiek aplikacji Windows wybierzesz 'Zapisz jako...')
Selected response from:

leff
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pole wyboru
lim0nka
4okno wyboru
leff
4pole wielokrotnego wyboru
Macieks
2pole listy wyboru, pole listy rozwijanej
Pawel Czernecki


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pole wyboru


Explanation:
kratka / okienko wyboru
okienko do zaznaczenia opcji

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
3 mins

agree  joannap
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pole wielokrotnego wyboru


Explanation:
jesli musisz rozroznic miedzy selection box i check box, przy czym to ostatnie mozna zostawic po prostu jako "checkbox", albo lepiej "pole zaznaczenia" (niezbyt piekne ale zrozumiale)

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okno wyboru


Explanation:
np.
file selection box = okno wyboru pliku
(to to, co się otwiera jeśli w jakiejkolwiek aplikacji Windows wybierzesz 'Zapisz jako...')

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
dzi?ki

8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pole listy wyboru, pole listy rozwijanej


Explanation:
Jeżeli nie jest to standardowe pole wyboru (z ptaszkiem), to może chodzi o listę (z której wybiera się różne opcje sortowania)?

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049