slippy dipper

Polish translation: Slizgawisko

English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: slippy dipper
urządzenie w lunaparku
vladex
Polish translation:Slizgawisko
Explanation:
Inne propozycje
Sliski zjazd
Slizgawa w dol
Selected response from:

Dorota Crates
Grading comment
to ja wybieram ślizgawę w dół :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ślizgawka
JanuszF
3kolejka górska
bartek
2Slizgawisko
Dorota Crates


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Slizgawisko


Explanation:
Inne propozycje
Sliski zjazd
Slizgawa w dol

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 140
Grading comment
to ja wybieram ślizgawę w dół :-)

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kolejka górska


Explanation:
jest to jedna z odmian roller coastera = kolejki górskiej

Polski chyba nie zniesie żadnego opadowiska czy spadowiska po śliskim? :-)


    Reference: http://www.beachboardwalk.com/02_giant_dipper.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ślizgawka


Explanation:
Nie wiem czy chodzi ci o tłumaczenie w miarę formalne, wtedy ślizgawka jest chyba jak najbardziej na miejscu. Jeśli tłumaczenie ma być nieformalne to proponuję wybór odpowiedzi zamieszczonych uprzednio. (Ponoć ośmiornice mają podobny iloraz inteligencji jak psy - prawda?)


    Reference: http://www.morena.com.pl/strony/boiska.html
    Reference: http://www.kurierbrzeski.com.pl/kb305/roz02.html
JanuszF
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 266