KudoZ home » English to Polish » Other

mighty commando course

Polish translation: tor przeszkód


10:33 Jan 21, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: mighty commando course
miejsce w lunaparku
vladex
Polish translation:tor przeszkód
Explanation:
też kombinuję, bo nie wiem, jak to wygląda,
znalazłam tylko "commando course" dla dzieci
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
zuchwałość jest fajna, ale tor przeszkód bardziej pasuje
dzienx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tor przeszkód
lim0nka
2 +1Trasa dla zuchwalych
Dorota Crates


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Trasa dla zuchwalych


Explanation:
?
Moze byc polotnie - tylko dla orlow, czy trasa dzielnych zolnierzy???

Zalezy co tam maja na tej trasie?

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 140

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: błoto dla zuchwałych - przpraszam, ale nie mogłem się powstrzymać! :-)
1 hr

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tor przeszkód


Explanation:
też kombinuję, bo nie wiem, jak to wygląda,
znalazłam tylko "commando course" dla dzieci


    Reference: http://www.bhg.com.au/home_improvement.nsf/Content/plans_pro...
    Reference: http://www.scoutxing.com/games/game_0273.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
zuchwałość jest fajna, ale tor przeszkód bardziej pasuje
dzienx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JanuszF
1 hr