KudoZ home » English to Polish » Other

Little gem

Polish translation: sałata


09:43 Jan 22, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Little gem
Warzywo
Karina9
Polish translation:sałata
Explanation:
rodzaj sałaty, podejrzewam, że nie ma polskiej nazwy:

http://www.eseeds.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrf...

http://seeds.thompson-morgan.com/uk/product/256/1?SA=1303
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sałata rzymska
lim0nka
2 +2sałata
Anna Bittner


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
sałata


Explanation:
rodzaj sałaty, podejrzewam, że nie ma polskiej nazwy:

http://www.eseeds.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrf...

http://seeds.thompson-morgan.com/uk/product/256/1?SA=1303

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: także http://www.langmead-farms.co.uk/little_gem.htm
5 mins

agree  joannap
54 mins

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
little gem
sałata rzymska


Explanation:
przypadkiem znalazłam w carrefourze ;) wygląd zgadza się ze zdjęciami w odpowiedzi powyżej

Za bardzo szlachetne odmiany uchodzą sałaty rzymskie Livia i Tiara. Mają wydłużone mięsiste liście, gładkie lub pomarszczone z wyraźnie zaznaczonymi nerwami, układające się w owalną i luźną główkę przypominającą kapustę pekińską. Sałata rzymska jest zdecydowanie słodsza i delikatniejsza w smaku niż sałata masłowa czy krucha.


    Reference: http://www.torseed.pl/pl/ciekawostki.html
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581