KudoZ home » English to Polish » Other

all-in

Polish translation: wejście "za wszystko"

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:all-in
Polish translation:wejście "za wszystko"
Entered by: bartek

01:03 Jan 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: all-in
Poker
szukam fachowego odpowiednika "all-in" - wejścia przez gracza ze wszystkim, co ma.

the player may go “All-In.” This means that a player cannot be forced out of a hand if he/she doesn’t have enough money to complete the hand he/she started. When a player runs out of money in a hand and wants to stay in, he/she places what chips he/she does have into the pot and the game computer automatically places him/her ”All-In.”
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
wejście "za wszystko"
Explanation:
W oko tak gralam - za wszystko. Poker nie jest moja grą, ale widzę "za wszystko" jako sensowne.

Gra zrobiła się dużo ostrzejsza, kiedy zostali przy stole: Alan, Timi i autarkis. Para waletów na ręce autarkisa sprawiła, że wygrał on wejście za wszystko Alana i tym samym zdobył przewagę w żetonach nad swoim ostatnim rywalem. Ścisły finał trwał dość długo.
http://marian.net.autocom.pl/~poker/turniej26.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 39 mins (2004-01-27 07:42:32 GMT)
--------------------------------------------------

Gra rozpoczyna się z określonej minimalnej kwoty, a w trakcie rozgrywki Uczestnik Gry nie może przegrać rozdania z powodu braku funduszy. W takim przypadku może grać \"za wszystko\", co ma na stole.

http://www.casinospl.com.pl/poker.php

I taka jeszcze uwaga. Patrzylam po tych polskich stronach pokerowych i smutek ogarnął mnie wielki. A cóż to za pokerzyści nam rosną, jeśli młodzi gracze nie wiedzą, że istnieje wejście \"za wszystko\"? Ja rozumiem, że osoby niegrające mogą mieć problemy (też musialam się upewniać, bo poker to nie oko), ale ci znawcy (tfu) na stronach internetowych!! Zgroza. I z czym tu do Europy, ech ... :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wejście "za wszystko"
bartek
3va banque / va bank
foerno
2wejscie all-in
MonikaSojka


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wejscie all-in


Explanation:
ja tam na pokerze sie nie znam ale przejrzalam kilka stron i mowia na to 'wejsc <all-in>' (ta strona wydaje sie dosc dobra http://pokerwebsite.net/zasady_th.htm) albo tez opisowo Jeżeli gracz nie ma wystarczającej ilości żetonów, a chce wejść do gry stawia wszystkie swoje żetony (all-in) ale tez w nawiasie wystepuje odpowiednik angielski.

Jeszcze kilka przykladow:
... już rozłożone 4 karty i jeden z graczy wchodzi all in

W tym momencie gracz ma możliwość WEJŚCIA ze wszystkim co ma (tzw. all-in).

Moze jednak jest jakies fachowe okreslenie?

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wejście "za wszystko"


Explanation:
W oko tak gralam - za wszystko. Poker nie jest moja grą, ale widzę "za wszystko" jako sensowne.

Gra zrobiła się dużo ostrzejsza, kiedy zostali przy stole: Alan, Timi i autarkis. Para waletów na ręce autarkisa sprawiła, że wygrał on wejście za wszystko Alana i tym samym zdobył przewagę w żetonach nad swoim ostatnim rywalem. Ścisły finał trwał dość długo.
http://marian.net.autocom.pl/~poker/turniej26.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 39 mins (2004-01-27 07:42:32 GMT)
--------------------------------------------------

Gra rozpoczyna się z określonej minimalnej kwoty, a w trakcie rozgrywki Uczestnik Gry nie może przegrać rozdania z powodu braku funduszy. W takim przypadku może grać \"za wszystko\", co ma na stole.

http://www.casinospl.com.pl/poker.php

I taka jeszcze uwaga. Patrzylam po tych polskich stronach pokerowych i smutek ogarnął mnie wielki. A cóż to za pokerzyści nam rosną, jeśli młodzi gracze nie wiedzą, że istnieje wejście \"za wszystko\"? Ja rozumiem, że osoby niegrające mogą mieć problemy (też musialam się upewniać, bo poker to nie oko), ale ci znawcy (tfu) na stronach internetowych!! Zgroza. I z czym tu do Europy, ech ... :-)


    Reference: http://marian.net.autocom.pl/~poker/turniej26.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziękuję

4342 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
va banque / va bank


Explanation:
IMHO
alternatywa, częściej spotykana niż wejście "za wszystko". chociaż w przypadku pokera przyjęło się mówić po prostu "all-in".


Example sentence(s):
  • wejść va banque (ew. va bank)
  • (okrzyk) va banque!
foerno
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish