call up the website

Polish translation: łączyć się ze stroną

English term or phrase: call up the website
Polish translation:łączyć się ze stroną

11:38 Jun 9, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-06-13 06:54:11 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other / GDPR
English term or phrase: call up the website
The website of XXX company collects a series of general data and information when a data subject or automated system calls up the website.
dariaemma
Poland
łączyć się ze stroną
Explanation:
IMO
Selected response from:

Robert Michalski
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wywołać stronę internetową
geopiet
3 +1łączyć się ze stroną
Robert Michalski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
łączyć się ze stroną


Explanation:
IMO

Robert Michalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
18 mins
  -> Tkanks, Frank!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wywołać stronę internetową


Explanation:
Jeśli jest to przycisk nawigacyjny, który ma przenieść użytkownika na inną stronę prezentacji, wybieramy opcję Go to a page view. Jeśli chcemy wywołać stronę internetową, stosujemy Open a Web page, by otworzyć dowolny zewnętrzny plik (np. instalator programu, prezentację Flash, film wideo czy inny dokument) - open a file. - https://www.pcworld.pl/porada/Adobe-Acrobat-PDF-i-prezentacj...

-------

Kliknij przycisk Tak, aby wywołać stronę internetową zawierającą informacje na temat płyty ratunkowej oraz jej obraz ISO gotowy do pobrania za darmo. - https://www.pcformat.pl/Wbezpiecznej-kopii,a,4708,strona,2

------

Wykonanie obliczeń SPAN

W celu wykonania obliczeń, należy wywołać stronę internetową http://www.kdpwccp.pl i wybrać kolejno:

Zarządzanie ryzykiem -> Kalkulator depozytów SPAN.

Na ekranie pojawi się formularz (rys. 1) umożliwiający wprowadzenie odpowiednich parametrów, niezbędnych do wykonania obliczeń.

http://www.kdpwccp.pl/pl/zarzadzanie/Documents/Instrukcja_uż... - page 3

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 469

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
12 hrs
  -> dziękuję