KudoZ home » English to Polish » Other

rave club

Polish translation: nie ma


13:45 Apr 6, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
/ drugs
English term or phrase: rave club
czy jest jakiś polski odpowiednik, oprócz rave club?
wolf4jc
United States
Polish translation:nie ma
Explanation:
bo gdyby był, to nie byłby "trendy" ;-) jedyne co znalazłem, to 'rave klub'

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-04-06 14:05:57 GMT)
--------------------------------------------------

jedyne co jest z tej bajki to \"klub techno\" - dużo linków

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-04-06 14:06:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?num=50&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q...
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klub entuzjastów
Marek Urban
4klub z muzyką rave ....... ale konkretnego odpowiednika brak
Slavo
4nie ma
Pawel Bartoszewicz
4imprezowniaKrzych Korkosz
3Chyba jeszcze nie maWlodzimierz Gontarz


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Chyba jeszcze nie ma


Explanation:
Jak by sie ktoś uparł, mógłby wysnuwać analogie do jazz club, który się przemienił w klub jazzowy.
Tylko jazz funkcjonuje w polskim języku od dawna i się zadomowił, a rave jeszcze nie.




Wlodzimierz Gontarz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie ma


Explanation:
bo gdyby był, to nie byłby "trendy" ;-) jedyne co znalazłem, to 'rave klub'

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-04-06 14:05:57 GMT)
--------------------------------------------------

jedyne co jest z tej bajki to \"klub techno\" - dużo linków

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-04-06 14:06:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?num=50&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q...


    Reference: http://www.polonia.net/katalog/kultura/muzyka/techno.html
Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
klub entuzjastów


Explanation:
rave about


vt
zachwycać się +instr

The car magazines have been raving about the new model...

Marek Urban
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 403

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Wlodzimierz Gontarz: Ale czy wówczas np. 'techno club' nie można byłoby przetłumaczyć jako np. 'klub techników'? Choć faktycznie bez kontekstu nie wiadomo czy chodzi o muzykę czy o entuzjazm. W Goeteborgu byłem w rave klubie, gdzie robiono rave party.
1 hr

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klub z muzyką rave ....... ale konkretnego odpowiednika brak


Explanation:
Pozdrawiam :)

Slavo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 75

3497 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imprezownia


Explanation:
RAVE = IMPREZOWAĆ

Krzych Korkosz
Native speaker of: Native in PolishPolish