KudoZ home » English to Polish » Other

shoulder brace

Polish translation: wspornik naramienny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shoulder brace
Polish translation:wspornik naramienny
Entered by: Tomasz Niedbala

20:32 Jun 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other / Akcesoria do kamery
English term or phrase: shoulder brace
Taka podpórka na ramię, która stabilizuje kamerę, a wraz z nią nagranie.
Wygląda na przykład jak to:
http://www.studio1productions.com/dvbrace.htm

Czy jest na to jakaś przyjęta polska nazwa, czy należy się twórczo wykazać?...
Himawari
Poland
wspornik naramienny
Explanation:
lub wspornik na ramię:
... Dla kamery XL1S opracowano nowy wspornik naramienny MA-200, z adapterem
mikrofonowym. Wspornik ten jest wyposażony w czterokanałowe ...
www.canon.com.pl/pliki/XL1S info.doc

... PHILIPS ZMYWARKA SMEG KINO THOMSON PIEKARNIKI ELECTROLUX LODÓWKI GORENJE KAMERY
SONY KINO PANASONIC APARATY SONY FOTO CANON WSPORNIK NARAMIENNY SP-100 ...
www.megamedia.pl/ foto-akcesoria-uniwersalne-kable-inne-akcesoria/canon-sp-100.php
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
Mysle, ze wspornik naramienny bedzie tu pasowal, bo chodzi wlasnie o taka kamere, jak w linkach. Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wspornik naramienny
Tomasz Niedbala
4statyw ramienny
lim0nka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statyw ramienny


Explanation:
było takie pytanie, tylko w drugą stronę :o)
http://www.proz.com/kudoz/656264?keyword=shoulder

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-06-26 20:39:41 GMT)
--------------------------------------------------

Słownik terminów filmowych, telewizyjnych i wideo przewiduje jeszcze coś takiego:
shoulder pod = przenośny statyw kamerowy
(nazwa trochę inna, ale obrazki w guglu pokazują, że chodzi o to samo)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 159

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wspornik naramienny


Explanation:
lub wspornik na ramię:
... Dla kamery XL1S opracowano nowy wspornik naramienny MA-200, z adapterem
mikrofonowym. Wspornik ten jest wyposażony w czterokanałowe ...
www.canon.com.pl/pliki/XL1S info.doc

... PHILIPS ZMYWARKA SMEG KINO THOMSON PIEKARNIKI ELECTROLUX LODÓWKI GORENJE KAMERY
SONY KINO PANASONIC APARATY SONY FOTO CANON WSPORNIK NARAMIENNY SP-100 ...
www.megamedia.pl/ foto-akcesoria-uniwersalne-kable-inne-akcesoria/canon-sp-100.php

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Mysle, ze wspornik naramienny bedzie tu pasowal, bo chodzi wlasnie o taka kamere, jak w linkach. Dziekuje!