KudoZ home » English to Polish » Other

never never comes

Polish translation: nigdy, przenigdi nie przychodzi / nadchodzi / nadciaga / pojawia się


08:21 Aug 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: never never comes
to tytuł piosenki
gwen0
Polish translation:nigdy, przenigdi nie przychodzi / nadchodzi / nadciaga / pojawia się
Explanation:
i inne mniej grzeczne mozliwosci
w tej piosence - jest grzecznie
Selected response from:

bartek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nigdy, przenigdi nie przychodzi / nadchodzi / nadciaga / pojawia się
bartek
4nigdy nie przychodzi nigdy
*eva*
3nieuchronne nadchodzi lub wyobrazonedarotob


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nigdy, przenigdi nie przychodzi / nadchodzi / nadciaga / pojawia się


Explanation:
i inne mniej grzeczne mozliwosci
w tej piosence - jest grzecznie

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nieuchronne nadchodzi lub wyobrazone


Explanation:
a place that exists only in imagination; a place said to exist in fictional or religious writings (w USA)

Uzywane w Great Britain - installment buying, installment plan, time plan - a system for paying for goods by installments

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nigdy nie przychodzi nigdy


Explanation:
tak bym powiedziała
ewentualnie:

nigdy przychodzi nigdy ;) (czyli nigdy)

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128