KudoZ home » English to Polish » Other

Chief Executive Officer

Polish translation: dyrektor naczelny / generalny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chief Executive Officer
Polish translation:dyrektor naczelny / generalny
Entered by: lim0nka

05:17 Oct 15, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: Chief Executive Officer
stanowisko pracownicze
agnieszka
dyrektor naczelny / generalny
Explanation:
chief executive officer, CEO n dyrektor m naczelny or generalny
PWN/)Oxford
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dyrektor naczelny / generalny
lim0nka
4 +1było już
awdotia
3prezes wykonawczy
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
chief executive officer
było już


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/589621

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
2 hrs

neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): PWN/Ox: chief executive officer, CEO n dyrektor m naczelny or generalny; tez PWN/Ox: managing director n dyrektor m naczelny or generalny
4 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
chief executive officer
dyrektor naczelny / generalny


Explanation:
chief executive officer, CEO n dyrektor m naczelny or generalny
PWN/)Oxford

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 159
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
1 hr

neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): PWN/Ox: chief executive officer, CEO n dyrektor m naczelny or generalny; tez PWN/Ox: managing director n dyrektor m naczelny or generalny
4 hrs

agree  bartek: :-))))
12 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chief executive officer
prezes wykonawczy


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="prezes wykonawczy"&lr=
Wizje awanturniczej spekulacji miał prezes wykonawczy Jeffrey Skilling, który jako
jedyny z winowajców nie odmówił zeznań przed komisją Senatu. ...
www.kurierplus.com/issues/2002/k392/kp392-01.htm

... Prezes: Sir Roy Gardner Prezes wykonawczy: David Gill Dyrektorzy: Sir Roland Smith,
Sir Bobby Charlton, RL Olive, EM Watkins Manager: Sir Alex Ferguson (od 6 ...
www.futbolowa.blog.pl/

... Prezes wykonawczy Tao Group Francis Charig powiedział „Technologia Java opracowana
przez Tao daje klientom Sendo platformę, którą mogą dzielić ...
www.palmtop.pl/view.php?news_id=3226

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654