KudoZ home » English to Polish » Other

quick reference

Polish translation: podręcznik


10:43 Dec 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: quick reference
Sęk w tym, że slowa, o które pytam są częścią tytułu dużej dokumentacji więc to nie jest takie quick...

w całości

(nazwa oprogramowania) Quick Reference
version x.y

czekam na ciekawe propozycje:)
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:podręcznik
Explanation:
może
Selected response from:

tabor
Poland
Grading comment
jednak podręcznik - tak poszło, dzięki!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przewodnik
Jakub Szacki
3kompendium/wademekumMarek Daroszewski (MrMarDar)
2podręcznik
tabor


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przewodnik


Explanation:
wiem, ze to nie to samo, ale w sumie chyba do tego samego sluzy?

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 49

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podręcznik


Explanation:
może

tabor
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 27
Grading comment
jednak podręcznik - tak poszło, dzięki!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kompendium/wademekum


Explanation:
może tak?
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24898
kompendium n VI; lm M. ~dia, D. ~diów
«dzieło podręczne zawierające zbiór lub zarys podstawowych wiadomości z jakiejś dziedziny wiedzy»
Kompendium historii literatury.
Kompendium wiedzy o przeszłości.

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=65096
wademekum n ndm
«książka podręczna zawierająca podstawowe wiadomości, informacje, praktyczne wskazówki z jakiejś dziedziny»
Wademekum żeglarskie.
Wademekum automobilisty.

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654