KudoZ home » English to Polish » Other

electronic ticket itinerary receipts etc.

Polish translation: pokwitowanie zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electronic ticket itinerary receipt
Polish translation:pokwitowanie zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy
Entered by: Renata Korpak

02:57 Sep 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: electronic ticket itinerary receipts etc.
Drodzy koledzy, podaje szereg terminow dotyczacych dzialalnosci biur podrozy. Zgrubsza rozumiem, o co chodzi, jednak o ile to mozliwe, chcialabym uzyskac "oficjalny" termin uzywany w Polsce. W wypadku powyzszym chodzi o nabywanie biletow na internecie z tym, ze system ma "ability to fax or email electronic ticket itinerary receipts, paper ticket itinerary invoices [...] instantly etc etc"
Renata Korpak
United Kingdom
pokwitowania zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy OR ...
Explanation:
mozliwosc przesylki faxem lub poczta elektroniczna pokwitowania zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy (or informacja o locie), faktury na papierowy bilet z planem podrozy ...
OR
potwierdzenia zakupu/poswiadczenia zakupu/rachunku za/na elektroniczny bilet z rozkladem lotow

electronic ticket - e-ticket = e-bilet; elektroniczny bilet lotniczy
(Istnieja tez elektroniczne bilety na autobusy w postaci plastikowej karty.)

itinerary - plan podrozy OR w tym przypadku tez - informacja o locie/przelocie, trasie podrozy, rozkladu lotow.

receipt - kwit, pokwitowanie
invoice - faktura

Info:
www.opoka.org.pl/varia/internet/ebilet.html
http://www.dcom.pl/artykul.asp?idart=295

www.ukie.gov.pl/tlum/Acquis/nzwer/rozp/391R0295.pdf
"... erów w wymaganym terminie iw okre lony sposób; (b) `potwierdzona rezerwacja' oznacza,
e bilet sprzedany przez przewo nika lotniczego lub jego upowa nionego ... "


Selected response from:

ponar
Grading comment
Dziekuje serdecznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pokwitowania zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy OR ...ponar
4rachunek za elektroniczny bilet
Ivona


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rachunek za elektroniczny bilet


Explanation:
rachunek za elektroniczny bilet (bilet otrzymany przez internet)
z mozliwoscia przeslania rachunku za bilet elektroniczny lub bilet zwykly przez faks.

Ivona
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 139

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pokwitowania zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy OR ...


Explanation:
mozliwosc przesylki faxem lub poczta elektroniczna pokwitowania zakupu elektronicznego biletu z planem podrozy (or informacja o locie), faktury na papierowy bilet z planem podrozy ...
OR
potwierdzenia zakupu/poswiadczenia zakupu/rachunku za/na elektroniczny bilet z rozkladem lotow

electronic ticket - e-ticket = e-bilet; elektroniczny bilet lotniczy
(Istnieja tez elektroniczne bilety na autobusy w postaci plastikowej karty.)

itinerary - plan podrozy OR w tym przypadku tez - informacja o locie/przelocie, trasie podrozy, rozkladu lotow.

receipt - kwit, pokwitowanie
invoice - faktura

Info:
www.opoka.org.pl/varia/internet/ebilet.html
http://www.dcom.pl/artykul.asp?idart=295

www.ukie.gov.pl/tlum/Acquis/nzwer/rozp/391R0295.pdf
"... erów w wymaganym terminie iw okre lony sposób; (b) `potwierdzona rezerwacja' oznacza,
e bilet sprzedany przez przewo nika lotniczego lub jego upowa nionego ... "





    Reference: http://www.opoka.org.pl/varia/internet/ebilet.html
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Dziekuje serdecznie.