KudoZ home » English to Polish » Other

consolidator fares; sell fares;

Polish translation: taryfy (oferowane przez) konsolidatorow


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:consolidator fares
Polish translation:taryfy (oferowane przez) konsolidatorow
Entered by: Renata Korpak

03:02 Sep 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: consolidator fares; sell fares;
Rozne typy cen biletow, sposrod ktorych biura podrozy moga sobie wybierac. Czy ktos moze podpowiedziec uzywane w Polsce odpowiedniki?
Renata Korpak
United Kingdom
taryfy z/na wyprzedazy; taryfy do sprzedazy (ogolnodostepne?)
Explanation:
Consolidators specialize in selling airline tickets for flights that run the risk of leaving the airport with empty seats. Consolidator fares usually involve more travel restrictions (length of stay, advance purchase required, etc.)
http://svc.travelocity.com/consol_fares/

Co do "sell fares" to nie jestem pewien (Google ma chyba tylko "sale fares"), ale mysle, ze moga to byc taryfy ogolnodostepne (=public) jako przeciwienstwo negocjowanych, hurtowych itp.

Pozdrawiam,

Jacek

Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Bardzo Panu dziekuje za glos w dyskusji, i za znalezienie mi definicji "konsolidatorow". Ja nie podalam calego tekstu, w ktorym widnieja tez "sale fares" i "promotional fares" itd, zdecyduje sie wiec na "taryfy oferowane przez konsolidatorow". Sell fares to naprawde zagadka. W tekscie byly tez "public fares", wiec wyglada na to, ze to jednak nie to samo. Ale w kazdym razie serdeczne dzieki.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bardzo dziekuje...Jacek Krankowski
3taryfy z/na wyprzedazy; taryfy do sprzedazy (ogolnodostepne?)Jacek Krankowski
3taryfy z/na wyprzedazy; taryfy do sprzedazy (ogolnodostepne?)Jacek Krankowski


  

Answers


1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
taryfy z/na wyprzedazy; taryfy do sprzedazy (ogolnodostepne?)


Explanation:
Consolidators specialize in selling airline tickets for flights that run the risk of leaving the airport with empty seats. Consolidator fares usually involve more travel restrictions (length of stay, advance purchase required, etc.)
http://svc.travelocity.com/consol_fares/

Co do "sell fares" to nie jestem pewien (Google ma chyba tylko "sale fares"), ale mysle, ze moga to byc taryfy ogolnodostepne (=public) jako przeciwienstwo negocjowanych, hurtowych itp.

Pozdrawiam,

Jacek



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Bardzo Panu dziekuje za glos w dyskusji, i za znalezienie mi definicji "konsolidatorow". Ja nie podalam calego tekstu, w ktorym widnieja tez "sale fares" i "promotional fares" itd, zdecyduje sie wiec na "taryfy oferowane przez konsolidatorow". Sell fares to naprawde zagadka. W tekscie byly tez "public fares", wiec wyglada na to, ze to jednak nie to samo. Ale w kazdym razie serdeczne dzieki.

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
taryfy z/na wyprzedazy; taryfy do sprzedazy (ogolnodostepne?)


Explanation:
Consolidators specialize in selling airline tickets for flights that run the risk of leaving the airport with empty seats. Consolidator fares usually involve more travel restrictions (length of stay, advance purchase required, etc.)
http://svc.travelocity.com/consol_fares/

Co do "sell fares" to nie jestem pewien (Google ma chyba tylko "sale fares"), ale mysle, ze moga to byc taryfy ogolnodostepne (=public) jako przeciwienstwo negocjowanych, hurtowych itp.

Pozdrawiam,

Jacek



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bardzo dziekuje...


Explanation:
...takze w imieniu ew. innych zainteresowanych czytelnikow za pozyteczny feedback.

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960