KudoZ home » English to Polish » Other

self-help information

Polish translation: informacja o samopomocy OR


05:31 Oct 8, 2001
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: self-help information
Self-help information is available from our counsellors.
Eva Hussain
Australia
Polish translation:informacja o samopomocy OR
Explanation:
selfhelp=samopomoc

informacja o samopomocy
OR informacja w zakresie samopomocy
OR informacja o specjalistycznej samopomocy

"... dystrybuowa?y ulotki i informacje o Narodowej Koalicji ... systemu wsparcia i samopomocy
dla pacjentów i ... sta?ej wspó?pracy w tym zakresie; Darowizna dwóch ... "
www.rak.supermedia.pl/dzialalnosc.html

"... org.pl) mo?na znale?? informacje dla poszkodowanych przez ... rozwija bardzo aktywn?
dzia?alno?? w zakresie samopomocy. Dzi?ki sponsorom ... "
www.idn.org.pl/kurier/kurier025.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thank you kindly for your assistance.

Regards

Eva
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1informacje dla celów pomocy we własnym zakresieJacek Krankowski
4 +1informacja o samopomocy ORponar
4informacja o samopomocy ORponar


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
informacje dla celów pomocy we własnym zakresie


Explanation:
Mysle, ze obejmie to zarowno "samopomoc", tj. pomoc w obrebie grupy, jak i pomoc sdamemu sobie.

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Pranagal
9 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informacja o samopomocy OR


Explanation:
selfhelp=samopomoc

ponar
PRO pts in pair: 695

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
informacja o samopomocy OR


Explanation:
selfhelp=samopomoc

informacja o samopomocy
OR informacja w zakresie samopomocy
OR informacja o specjalistycznej samopomocy

"... dystrybuowa?y ulotki i informacje o Narodowej Koalicji ... systemu wsparcia i samopomocy
dla pacjentów i ... sta?ej wspó?pracy w tym zakresie; Darowizna dwóch ... "
www.rak.supermedia.pl/dzialalnosc.html

"... org.pl) mo?na znale?? informacje dla poszkodowanych przez ... rozwija bardzo aktywn?
dzia?alno?? w zakresie samopomocy. Dzi?ki sponsorom ... "
www.idn.org.pl/kurier/kurier025.htm

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thank you kindly for your assistance.

Regards

Eva

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski: Self-help means mutual support and empathetic human relationships. It is group solidarity
1 hr