KudoZ home » English to Polish » Other

Ending violence against women

Polish translation: zwalczanie (zjawiska) przemocy wobec kobiet OR wyeliminowanie przemocy wobec kobiet


17:11 Oct 8, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Ending violence against women
I need to see it as an item to fit into a point form list.
This is supposed to be a nominal form (i.e. can be used as subject in sentence)
Lota
Polish translation:zwalczanie (zjawiska) przemocy wobec kobiet OR wyeliminowanie przemocy wobec kobiet
Explanation:
zaprzestanie przemocy wobec kobiet
OR
zwalczanie (zjawiska) przemocy wobec kobiet
OR
walka o zlikwidowanie zjawiska przemocy wobec kobiet
OR
wyeliminowanie przemocy wobec kobiet

"... Kolejne dzia?ania nastawione na zwalczanie zjawiska przemocy wobec kobiet podj?? rz?d po peki?skiej konferencji na rzecz kobiet w 1995 roku. W ... "

"... umo?liwiaj?cych zwalczanie przemocy, wymian? do?wiadcze? i finansowanie
programów zwi?zanych ze staraniem o wyeliminowanie przemocy wobec kobiet ... "
www.oska.org.pl/panorama/deklaracja.html
free.ngo.pl/temida/raprzemoc.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thank you - most helpful
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zwalczanie (zjawiska) przemocy wobec kobiet OR wyeliminowanie przemocy wobec kobietponar
4wyeliminowanie stosowania przemocy wobec kobiet
Lucja Biel, Ph.D.


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyeliminowanie stosowania przemocy wobec kobiet


Explanation:
mozna takze:
zakonczenie przemocy wobec kobiet
niestosowanie przemocy wobec kobiet

Lucja Biel, Ph.D.
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 40

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zwalczanie (zjawiska) przemocy wobec kobiet OR wyeliminowanie przemocy wobec kobiet


Explanation:
zaprzestanie przemocy wobec kobiet
OR
zwalczanie (zjawiska) przemocy wobec kobiet
OR
walka o zlikwidowanie zjawiska przemocy wobec kobiet
OR
wyeliminowanie przemocy wobec kobiet

"... Kolejne dzia?ania nastawione na zwalczanie zjawiska przemocy wobec kobiet podj?? rz?d po peki?skiej konferencji na rzecz kobiet w 1995 roku. W ... "

"... umo?liwiaj?cych zwalczanie przemocy, wymian? do?wiadcze? i finansowanie
programów zwi?zanych ze staraniem o wyeliminowanie przemocy wobec kobiet ... "
www.oska.org.pl/panorama/deklaracja.html
free.ngo.pl/temida/raprzemoc.htm

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thank you - most helpful