KudoZ home » English to Polish » Other

to go deep undercover

Polish translation: wejsc gleboko w strukture organizacji przestepczej...


23:19 Oct 11, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: to go deep undercover
a cop goes deep undercover
agnieszka
Polish translation:wejsc gleboko w strukture organizacji przestepczej...
Explanation:
Ideas:
tajniak/tajny agent/funkcjonariusz tajnej policji/glina ma za zadanie wejsc gleboko w strukture organizacji przestepczej
OR
policjant/glina ma przeniknac szeregi organizacji/gangu jako tajniak
OR
glina ma rozpoczac "podziemna" prace tajnego agenta

Selected response from:

ponar
Grading comment
I especially liked the ideas. Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1głeboko zakonspirowany
Krzysztof
4wejsc gleboko w strukture organizacji przestepczej...ponar
4działać supertajnie OR: głęboko utajnić swoje działaniaJacek Krankowski
4przejsc do trybu scislego utajnienia
Barbara Szelest-VanDussen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
głeboko zakonspirowany


Explanation:
moze gleboko to zbyt duzo powiedziane, ale chyba chodzi o kogos kto działa bez ujawniania swoich faktycznych danych i przynaleznosci



Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adwersarz
2 days 21 hrs

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
działać supertajnie OR: głęboko utajnić swoje działania


Explanation:
policjant zaczyna działać supertajnie / głeboko utajnia swoje działania

Pozdrawiam,

Jacek

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przejsc do trybu scislego utajnienia


Explanation:
a moze tak.
pozdrowienia

Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wejsc gleboko w strukture organizacji przestepczej...


Explanation:
Ideas:
tajniak/tajny agent/funkcjonariusz tajnej policji/glina ma za zadanie wejsc gleboko w strukture organizacji przestepczej
OR
policjant/glina ma przeniknac szeregi organizacji/gangu jako tajniak
OR
glina ma rozpoczac "podziemna" prace tajnego agenta



ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
I especially liked the ideas. Thanks