KudoZ home » English to Polish » Paper / Paper Manufacturing

tail cutter and breaker

Polish translation: obcinarka i obrywarka końców


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tail cutter and breaker
Polish translation:obcinarka i obrywarka końców
Entered by: PanPeter

01:22 Aug 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing / papier
English term or phrase: tail cutter and breaker
maszyna papiernicza
PanPeter
obcinarka i obrywarka końców
Explanation:
to są dwa różne zespoły: jeden usuwa końce przez wykonanie perforacji w taśmie papierowej i mechaniczne ich obrywanie, natomiast drugi, przeznaczony jest do gładkiego obcinania końców nożem (np. gilotyny). Zależnie od wymaganej jakości krawędzi uruchamiany jest jeden, albo drugi.
Selected response from:

mgas
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4noz do odcinania klina wstegi /do jej zaprowadzenia/ i szarpaczKokosik
4obcinarka i obrywarka końcówmgas
3nóż odcinania końca (taśmy) i wyłącznikamat


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nóż odcinania końca (taśmy) i wyłącznik


Explanation:
prop.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obcinarka i obrywarka końców


Explanation:
to są dwa różne zespoły: jeden usuwa końce przez wykonanie perforacji w taśmie papierowej i mechaniczne ich obrywanie, natomiast drugi, przeznaczony jest do gładkiego obcinania końców nożem (np. gilotyny). Zależnie od wymaganej jakości krawędzi uruchamiany jest jeden, albo drugi.

mgas
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
noz do odcinania klina wstegi /do jej zaprowadzenia/ i szarpacz


Explanation:
breaker-elekt.wylacznik, przerywacz
breaker-holender polmasowy
Slownik papierniczy angielsko-polski Jozefa Robowskiego

Kokosik
PRO pts in category: 4