KudoZ home » English to Polish » Philosophy

at the time of writing

Polish translation: w chwili obecnej, w obecnej chwili


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:at the time of writing
Polish translation:w chwili obecnej, w obecnej chwili
Entered by: vitkas

19:05 Feb 6, 2009
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Philosophy
English term or phrase: at the time of writing
It is this topicality of Riegl, perhaps, that motivates Margaret Iversen's study of Riegl.(4) In addition, at the time of writing, not only has Riegl's Stilfragen been translated,(5) but also translations are currently under way of Das Hollandische Gruppenportrat and Spatromische Kunstindustrie, the latter having already been translated once (though poorly) little more than ten years

Niby wiem o co chodzi, ale zastanawiam się nad logicznym i prostym ujęciem
vitkas
w chwili obecnej, w obecnej chwili
Explanation:
Rozumiem, że przy takim ujęciu jest problem z dalszą częścią zdania, więc podam moją wersję:
...w chwili obecnej (nie tylko) dostępne jest tłumaczenie/przekład Stilfragen Riegla, ale także/również są tłumaczone / w trakcie tłumaczenia są...
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w chwili obecnej, w obecnej chwiliPolangmar
3w tym szczególnym momencie
geopiet
3w chwili, gdy to piszę
allp


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w chwili, gdy to piszę


Explanation:
jeśli dopuszczasz użycie pierwszej osoby.
jeśli nie, to np: dotychczas przetłumaczono... aktualnie tłumaczone są....

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w chwili obecnej, w obecnej chwili


Explanation:
Rozumiem, że przy takim ujęciu jest problem z dalszą częścią zdania, więc podam moją wersję:
...w chwili obecnej (nie tylko) dostępne jest tłumaczenie/przekład Stilfragen Riegla, ale także/również są tłumaczone / w trakcie tłumaczenia są...

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
dziękuję

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w tym szczególnym momencie


Explanation:
nie mogłem sobie podarować :)


    Reference: http://tinyurl.com/d52zrj
geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4