KudoZ home » English to Polish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

telezoom lens

Polish translation: teleobiektyw zmiennoogniskowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:telezoom lens
Polish translation:teleobiektyw zmiennoogniskowy
Entered by: kterelak

14:50 Nov 22, 2013
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: telezoom lens
typ obiektywu
kterelak
Poland
teleobiektyw zmiennoogniskowy
Explanation:
prawdopodobnie
Selected response from:

Jakub Bystroński
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4teleobiektyw zmiennoogniskowy
Jakub Bystroński
4obiektyw z telezoomem (zmiennoogniskowy)Ryszard Rybicki


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
teleobiektyw zmiennoogniskowy


Explanation:
prawdopodobnie

Jakub Bystroński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Gulewicz: Lub brzydziej (choć niestety powszechniej): teleobiektyw zoom. | A jednak nie powszechniej - to tylko pan gugl podaje kosmiczne liczby trafień na pierwszej stronie :)
3 mins
  -> dzięki

agree  Crannmer
2 hrs
  -> dzięki

agree  Adrian Liszewski: Tak właśnie! Kiedyś funkcjonowało określenie "obiektyw wąskokątny", ale już po nim nawet nie został ślad.
4 hrs

agree  Dariusz Mikolajczyk
19 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obiektyw z telezoomem (zmiennoogniskowy)


Explanation:
Jw.

--------------------------------------------------
Note added at 30 мин (2013-11-22 15:20:34 GMT)
--------------------------------------------------

Wśród moich znajomych fotografów używa się wersji oryginalnej, jest ona w Polsce dość mocno rozpowszechniona. Niedawno słyszałem ją w radiu.

Ryszard Rybicki
Poland
Native speaker of: Polish