KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

third-world coup

Polish translation: przewrót w (małym) państwie Trzeciego Świata


14:00 Aug 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: third-world coup
"She was wearing a suit that most likely cost enough to finance a small third-world coup"

Może ma ktoś jakiś ciekawy pomysł bo ja już jestem wykończona
Z góry dziękuję za pomoc.
transfem
Poland
Polish translation:przewrót w (małym) państwie Trzeciego Świata
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3przewrót w (małym) państwie Trzeciego Świata
Adam Lankamer
4 +1przewrót w krajach Trzeciego Świata
SlawekW


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
przewrót w (małym) państwie Trzeciego Świata


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: mały przewrót raczej niż małe państwo
1 min

agree  IwonaASzymaniak: Też jestem za małym przewrotem i jeśli to książka, jak sądzę, łatwa i przyjemna, to powiedziałabym opłacić lub kupić a nie sfinansować, gdyż to ostatnie brzmi bardzo technicznie, biznesowo-fiannsowo. Aha, i gdzieś w Trzeci Świecie lub ta Afryka dobrze brz
6 hrs

agree  Alexander Onishko
22 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przewrót w krajach Trzeciego Świata


Explanation:


SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Zakrzewski
4 hrs