KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

we all fail to appreciate each day just how much we already possess

Polish translation: każdego dnia nie doceniamy tego jak dużo już posiadamy


13:18 Nov 30, 2008
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: we all fail to appreciate each day just how much we already possess
bohaterka "the secret dreamworld of a shopaholic", która właśnie zmieniła swoje nastawienie na mniej materialistyczne i bardziej filozoficzne, twierdzi, że jest tak jak mówi autor poradnika, który czytała(as David E. Barton says, we all fail to appreciate each day just how much we already possess.)
katarzyna
Polish translation:każdego dnia nie doceniamy tego jak dużo już posiadamy
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-11-30 13:43:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

...za szybko
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
very good
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wszyscy powinniśmy codziennie dziękować Bogu/losowi za to, co już posiadamy
Jerzy Matwiejczuk
3każdego dnia nie doceniamy tego jak dużo już posiadamy
EnglishDirect


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
każdego dnia nie doceniamy tego jak dużo już posiadamy


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-11-30 13:43:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

...za szybko

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
very good

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wszyscy powinniśmy codziennie dziękować Bogu/losowi za to, co już posiadamy


Explanation:
Najlepiej byłoby "nie potrafimy docenić tego, co już posiadamy", ale tracimy wtedy "codziennie".

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 138