KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

lady-killer

Polish translation: zabójczo działasz na kobiety


16:55 Aug 3, 2010
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / literature
English term or phrase: lady-killer
You are a lady-killer man.

(dwuznacznosc tutaj - chodzi o babiarza, podrywacza, faceta, do ktorego lgna kobiety ale rownie doslownie, bo to film horror - macie jakis pomysl????
Ivona
United States
Polish translation:zabójczo działasz na kobiety
Explanation:
Ja bym tak...
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
AWESOME! Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +12zabójczo działasz na kobiety
Jabberwock
4 +1pożeracz serc niewieścich
Piotr Czyżewski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pożeracz serc niewieścich


Explanation:
hth

Piotr Czyżewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof Pawliszak: jak najbardziej tak (OXFORD-PWN ;-)
1 hr
  -> Dzięki:). Zabawne, że dotąd mi się ten krwawy idiom w ogóle nie kojarzył z horrorem;)

9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +12
you are a lady-killer man
zabójczo działasz na kobiety


Explanation:
Ja bym tak...

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
AWESOME! Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MagDol: Tak. Ja właśnie pisałam "jesteś zabójczy", ale to podobna odpowiedź i chyba z kobietami lepiej brzmi. :)
2 mins

agree  geopiet: zabójczo przystojny?
29 mins

agree  Stanislaw Czech, MCIL: super!
36 mins

agree  Katarzyna Bieniaszewska
1 hr

agree  allp: :)
9 hrs

agree  tabor
12 hrs

agree  Marek Helman: świetne :)
12 hrs

agree  whole grain
14 hrs

agree  *eva*
17 hrs

agree  Karolina Cichocka
21 hrs

agree  Piotr Czyżewski: Can't beat them, join them;) W tym kontekście to będzie lepsze od mojej propozycji bo nie precyzuje rodzaju "śmierci":)
23 hrs

agree  petrolhead
71 days