KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

keeping it real

Polish translation: pełen realizm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:keeping it real
Polish translation:pełen realizm
Entered by: Ivona

02:47 Aug 13, 2010
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / literature
English term or phrase: keeping it real
KEEPING IT REAL
VISUAL AND SPECIAL EFFECTS

(caption in the Value Added Material - kind of a slang expression but also a bit true as the challenge in the Cisual effects IS to make thing appear real
Ivona
United States
pełen realizm
Explanation:
w sam raz na nagłówek/początek rozdziału
Selected response from:

marek_amu
Poland
Grading comment
I think simply "realizm" would do here. Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pełen realizm
marek_amu
3 +1jak żywe
Tomasz Poplawski
3utrzymać / utrzymywać wrażenie/pozory realności
geopiet
3wrażenia jak w rzeczywistościPolangmar
3bliżej rzeczywistościBubz
1WIERNOŚĆ OBRAZU/OBRAZ RZECZYWISTY
Barbara Miczko


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
jak żywe


Explanation:
propozycja, jeśli ma być sloganowo

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  groszek: skoro "to make thing appear real" - to właśnie tak! :)
1 day23 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
WIERNOŚĆ OBRAZU/OBRAZ RZECZYWISTY


Explanation:
tak tylko pomyślałam

Barbara Miczko
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wrażenia jak w rzeczywistości


Explanation:
http://tinyurl.com/2u4clrq

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 130

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bliżej rzeczywistości


Explanation:
sloganowo i dwuznacznie


Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 85

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pełen realizm


Explanation:
w sam raz na nagłówek/początek rozdziału

marek_amu
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
I think simply "realizm" would do here. Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  geopiet: realizmu ...
12 hrs

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utrzymać / utrzymywać wrażenie/pozory realności


Explanation:
Podstawowych źródeł wrażenia realności należy upatrywać zarówno w przedmiocie postrzeganym (strumieniu telewizyjnym i elementach go konstytuujących, czyli pojedynczych programach), jak również w podmiocie postrzegającym
.
.
Telewizja, podobnie jak i film „wytwarzając efekt »wrażenia realności« dokonuje przemieszczenia przedstawienia i percepcji – sprawia, że percepcję obrazu utożsamiamy z percepcją jako taką

http://wiadomosci.onet.pl/1224276,720,4,kioskart.html

-----------------

1. Fizjologia widzenia i techniczne zagadnienia audiowizualności. Wiarygodność obrazów. Od wrażenia realności do interaktywności - http://kulturoznawstwo.uni.lodz.pl/index.php?option=com_cont...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 216