KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

ball plug

Polish translation: nie wiem,


12:35 Jan 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Printing
English term or phrase: ball plug
Squeeze sides of cartridge and at the same time plug hole with ball plug.
Instrukcja do napelniania kartridzy. Po napelnieniu nalezy zatkac otwor. Czy ball plug ma jakas specjalistyczna nazwe?
brion
Australia
Polish translation:nie wiem,
Explanation:
ale proponuje zajrzeć tu:

http://druknet.pl/druknet/regeneracja/?mid=27

HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje za pomoc, okazalo sie ze jest to po prostu kulka metalowa.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nie wiem,
Andrzej Lejman
4zawór kulkowy
Tomasz Niedbala
2zatrzask kulkowyRoman Palewicz


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie wiem,


Explanation:
ale proponuje zajrzeć tu:

http://druknet.pl/druknet/regeneracja/?mid=27

HTH

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 21
Grading comment
Dziekuje za pomoc, okazalo sie ze jest to po prostu kulka metalowa.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zatrzask kulkowy


Explanation:
Tak mi się wydaje

Roman Palewicz
Poland

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zawór kulkowy


Explanation:
Ogólnopolska Baza Firm regenerujących
... ANKIETA. NOWOSCI: Instrukcja napełniania kartridża czarnego 51640/51645/6615
(black) Na spodniej stronie kartridża znajduje się zawór kulkowy. ...
www.druknet.pl/

Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28