KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

drills

Polish translation: wiertarka introligatorska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:paper drill
Polish translation:wiertarka introligatorska
Entered by: Polangmar

09:20 Dec 12, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: drills
W zdaniu:
The hub (Derby) utilises high volume colour and black and white production and specialist finishing equipment (booklet makers, comb and wiro binders, laminators, saddle stitchers, drills and guillotine), and is where management, IT, distribution and administration services are based.

Bardzo dziękuję za pomoc.
asia20002
Poland
wiertarki introligatorskie
Explanation:
Dałbym ogólniejszą nazwę - te wiertarki mogą być do papieru, tektury, plastiku (np. przy bindowaniu) i podobnych materiałów.

...falcerki, niciarkę, prasy, bigówki, złociarki, nitownice, wiertarki introligatorskie, bindownice oraz inne urządzenia introligatorskie i poligraficzne.
http://tinyurl.com/399odt4

Wszystkiego dopełnia cały zestaw różnych modeli i typów maszyn z kategorii: prasa, bigówka, złociarka, nitownica, wiertarka introligatorska, bindownica i...
http://tinyurl.com/2ezj39q
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wiertarki introligatorskiePolangmar
2wiertła do papieru
bartek


Discussion entries: 3





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wiertła do papieru


Explanation:
wiertarki papieru
http://tinyurl.com/383pgt7

http://tinyurl.com/38agwrr

Licho wie - istnieją i paper drilling machines, jak i paper drills

http://tinyurl.com/3ay8smj

ilustracja ułatwiłaby znacznie

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: W tym kontekście na pewno nie wiertła - ale i skupiając się wyłącznie na papierze ryzykujemy zawężenie znaczenia.
15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wiertarki introligatorskie


Explanation:
Dałbym ogólniejszą nazwę - te wiertarki mogą być do papieru, tektury, plastiku (np. przy bindowaniu) i podobnych materiałów.

...falcerki, niciarkę, prasy, bigówki, złociarki, nitownice, wiertarki introligatorskie, bindownice oraz inne urządzenia introligatorskie i poligraficzne.
http://tinyurl.com/399odt4

Wszystkiego dopełnia cały zestaw różnych modeli i typów maszyn z kategorii: prasa, bigówka, złociarka, nitownica, wiertarka introligatorska, bindownica i...
http://tinyurl.com/2ezj39q

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 308
Grading comment
Dziękuję.