KudoZ home » English to Polish » Psychology

children in need

Polish translation: dzieci w potrzebie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:children in need
Polish translation:dzieci w potrzebie
Entered by: arletad

10:54 Oct 30, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Psychology / Social Services
English term or phrase: children in need
children who are placed on the Register for protection (social services,UK), once their names are on the Register they are being referred to as children in need
arletad
dzieci w potrzebie
Explanation:
przy czym w literaturze często spotyka się w liczbie pojedynczej: dziecko w potrzebie. Jeśli nie można przeredagować odpowiednio tekstu, dać "dzieci"

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-10-30 11:03:06 GMT)
--------------------------------------------------

np. w UNESCO jest taki etat "Specjalny Ambasador UNESCO dla edukacji dzieci w potrzebie"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-10-30 12:23:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://dabar.pl/dbr/product_info.php/products_id/10410063 - tu jest w spisie rozdziałów

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2005-10-30 12:26:31 GMT)
--------------------------------------------------

tu o akcji charytatywnej: http://muzyka.onet.pl/mr,922567,plotki.html
Selected response from:

Monika Rozwarzewska
United Kingdom
Grading comment
Serdecznie dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dzieci w potrzebie
Monika Rozwarzewska
4 +3dzieci w potrzebie
cynamon


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dzieci w potrzebie


Explanation:
akcję BBC Children In Need (‘Dzieci w potrzebie’). ...
www.nutka.net/artysci_.php?id=120

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-10-30 11:02:34 GMT)
--------------------------------------------------

ew. dzieci potrzebujące pomocy

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Odpowiedź Moniki zawierała więcej referencji i linków.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radello
12 mins
  -> dziękuję!

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
1 hr
  -> dzięki!

agree  Aleksandra Brewer
11 hrs
The asker has declined this answer
Comment: Odpowiedź Moniki zawierała więcej referencji i linków.

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dzieci w potrzebie


Explanation:
przy czym w literaturze często spotyka się w liczbie pojedynczej: dziecko w potrzebie. Jeśli nie można przeredagować odpowiednio tekstu, dać "dzieci"

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-10-30 11:03:06 GMT)
--------------------------------------------------

np. w UNESCO jest taki etat "Specjalny Ambasador UNESCO dla edukacji dzieci w potrzebie"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-10-30 12:23:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://dabar.pl/dbr/product_info.php/products_id/10410063 - tu jest w spisie rozdziałów

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2005-10-30 12:26:31 GMT)
--------------------------------------------------

tu o akcji charytatywnej: http://muzyka.onet.pl/mr,922567,plotki.html

Monika Rozwarzewska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Serdecznie dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
1 hr
  -> dziękuję!

agree  bartek: za tak zaniedbywanie ostatnio referencje - vide reguły proz
1 hr
  -> dziękuję!

agree  Piotr Wrzosinski
6 hrs
  -> dziękuję!