KudoZ home » English to Polish » Psychology

motivational speaker

Polish translation: mówca motywacyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:motivational speaker
Polish translation:mówca motywacyjny
Entered by: MissOrange

12:23 Jan 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: motivational speaker
Chodzi o zawód, zajęcie. Czy istnieje w ogóle polski odpowiednik lub coś zbliżonego?
MissOrange
motywator
Explanation:
Tak bym proponował. Choć istnieje również kalka "mówca motywacyjny" (patrz odnośnik).
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję ślicznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4motywacyjny mowcaSylwia Dziuba
4specjalista ds. motywacji
Adam Lankamer
3motywator
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
motywator


Explanation:
Tak bym proponował. Choć istnieje również kalka "mówca motywacyjny" (patrz odnośnik).


    Reference: http://tinyurl.com/2vge4w
Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 53
Grading comment
Dziękuję ślicznie.

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalista ds. motywacji


Explanation:
bardziej odległe od oryginału

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motywacyjny mowca


Explanation:
sprawdz linki :)

Example sentence(s):
  • Współwłaściciel McKinsey & Co oraz Tom Peters Company. Genialny mówca
  • motywacyjny mówca i marketing teletechniczny ekspert,

    Reference: http://www.aragon.pl/51101-biznes-od-nowa
    Reference: http://www.nemmar.com/rel-polish/rel-tran-04/real-estate-Rea...
Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Taka odpowiedź już padła.:)
10 hrs