KudoZ home » English to Polish » Psychology

shared pleasure

Polish translation: zdolność okazywania zadowolenia


19:25 Jan 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: shared pleasure
mój kontekst nie pokrywa się bynajmmniej z najpopularniejszym w googlu:) chodzi o ocenę neurorozwojową dziecka z podejrzeniem autyzmu; pojawia się parę razy
X demonstrated obvious shared pleasure such as smiling during the story.
X created a lengthy story showing shared pleasure, smiling at the examiner
He demonstrated shared pleasure when talking and seemed to be able to describe emotions
Ewa Dabrowska
United Kingdom
Polish translation:zdolność okazywania zadowolenia
Explanation:
zdolność/umiejętność wyrażania/okazywania poczucia zadowolenia/przyjemności

I believe it's one of the possessed abilities

"shared" tutaj oznacza raczej: wyrażanie, okazywanie (na zewnątrz)
niż "dzielenie się" lub "podzielanie"
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zdolność okazywania zadowolenia
*eva*
4podzielac wyrazenie zadowolenia/przyjemnosciSylwia Dziuba
3współodczuwanie przyjemności we właściwych sytuacjach społecznychxxxvenue
3dzielenie z innymi przyjemności
Karolina Ojrzynska-Stasiak


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dzielenie z innymi przyjemności


Explanation:
jest kilka linków w kontekście autyzmu

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-01-20 19:45:27 GMT)
--------------------------------------------------

Tu chyba trzeba by dodać: umiejętność (dzielenia z innymi ....)


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&c2coff=1&q=dzielenia+przyj...
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
współodczuwanie przyjemności we właściwych sytuacjach społecznych


Explanation:
:)

Example sentence(s):
  • Współodczuwanie przyjemności we właściwych sytuacjach społecznych nie cechuje wszystkich pacjentów.
xxxvenue
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podzielac wyrazenie zadowolenia/przyjemnosci


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdolność okazywania zadowolenia


Explanation:
zdolność/umiejętność wyrażania/okazywania poczucia zadowolenia/przyjemności

I believe it's one of the possessed abilities

"shared" tutaj oznacza raczej: wyrażanie, okazywanie (na zewnątrz)
niż "dzielenie się" lub "podzielanie"

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję