KudoZ home » English to Polish » Psychology

matching law

Polish translation: prawo dopasowania


13:08 Jul 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / psychology
English term or phrase: matching law
prawo odkryte przez psychologa Richarda Herrnsteina, związane z "probability learning"
camdenfish
Polish translation:prawo dopasowania
Explanation:
Ale średni poziom pewności. Przykład: http://tinyurl.com/5dhbb9
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziekuje, wyglada na to ze to dobre tlumaczenie:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prawo dopasowaniaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3prawo dopasowania
Maciek Drobka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawo dopasowania


Explanation:
Ale średni poziom pewności. Przykład: http://tinyurl.com/5dhbb9

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 157
Grading comment
Dziekuje, wyglada na to ze to dobre tlumaczenie:-)

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prawo dopasowania


Explanation:
tak

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-07-08 13:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nencki.gov.pl/ptetol/ptetol2006-abs.pdf

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: czy to jest recognised translation?