KudoZ home » English to Polish » Real Estate

asking price

Polish translation: cena ofertowa/wywoławcza


10:11 Nov 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Real Estate / sale and rent
English term or phrase: asking price
Termin jest tłumaczony różnie: jako cena wywoławcza, cena sprzedaży, cena ofertowa. Chciałabym mieć pewność, jak poprasnie należy to tłumaczyć.
JamJest
Polish translation:cena ofertowa/wywoławcza
Explanation:
:o)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-11-20 10:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

Tutaj ze dwa przykłady dla 'ofertowa' w kontekście deweloperskim: http://tinyurl.com/676h43
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję oby Panom za przysłane odpowiedzi. W słowniku Pana Kozierkiewicza też sprawdzałam, ale ponieważ było kilka propozycji w różnych źródłach, stąd moje zapytanie na froum.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4cena ofertowa/wywoławcza
Maciek Drobka
4cena sprzedaży
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cena sprzedaży


Explanation:
przy założeniu, że nie podlega negocjacjom i po tej cenie zawiera się transakcję


Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 137

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
cena ofertowa/wywoławcza


Explanation:
:o)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-11-20 10:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

Tutaj ze dwa przykłady dla 'ofertowa' w kontekście deweloperskim: http://tinyurl.com/676h43

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dziękuję oby Panom za przysłane odpowiedzi. W słowniku Pana Kozierkiewicza też sprawdzałam, ale ponieważ było kilka propozycji w różnych źródłach, stąd moje zapytanie na froum.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolanta Kasprzak-Sliwinska: Gugla się w opozycji do cen faktycznie płaconych. I tako rzecze słownik Leksykonii.
32 mins
  -> dziękuję :o)

agree  Dominika Schoenborn: cena wywoławcza - przynajmniej z takim tłumaczeniem się spotkałam
44 mins
  -> dziękuję

agree  Roman Kozierkiewicz: Dictionary of Business Terms
1 hr
  -> dziękuję

agree  smok
6 hrs
  -> dzękuję