qualify a lead / a lead qualifier

Polish translation: zakwalifikować kontakt / kwalifikujacy potencjalnych klientow

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - SAP
English term or phrase: qualify a lead / a lead qualifier
The lead qualifier selects the lead from his workflow inbox and qualifies the lead by evaluating the customer history (customer fact sheet). The qualification process can in addition be supported by questionnaires.
root
Polish translation:zakwalifikować kontakt / kwalifikujacy potencjalnych klientow
Explanation:
z moich doswiadczen bardzie wynika, ze:

lead - potencjalny klient, bardziej zapis w bazie danych, gdyz zazwyczaj z taka osoba jeszcze nikt nie rozmawial,

the lead qualifier - osoba ktora wyszukuje pośród "leads" tych dajacych wysoka szanse zakupu

to qualify a lead - zakwalifikować taki rekord/dane osobowe do dalszego kontaktu

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2006-11-27 19:58:21 GMT)
--------------------------------------------------

aha, zla kategoria, powinno byc to pytanie business/sales/marketing
Selected response from:

Rafal Trzewikowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zakwalifikować kontakt / kwalifikujacy potencjalnych klientow
Rafal Trzewikowski
2wiodacy klient
Agnieszka Gordon Ph.D.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wiodacy klient


Explanation:
Opis qualfied lead: A potential customer who has expressed interest in a product or service and meets general buying criteria.

Moja sugestia bylaby wiodacy klient

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-11-27 14:16:45 GMT)
--------------------------------------------------

Whoops sorry - nie doczytalam - to dotyczy raczej pracownika wyszukujacego takich klientow wiec moze:
Pracownik wyszukujacy wiodacych klientow? Troche za bardzo to opisowe jednak

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-11-27 14:27:45 GMT)
--------------------------------------------------

zobacz tez
http://www.gotomarketstrategies.com/leadqualifier.htm



    Reference: http://www.investorwords.com/3986/qualified_lead.html
Agnieszka Gordon Ph.D.
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zakwalifikować kontakt / kwalifikujacy potencjalnych klientow


Explanation:
z moich doswiadczen bardzie wynika, ze:

lead - potencjalny klient, bardziej zapis w bazie danych, gdyz zazwyczaj z taka osoba jeszcze nikt nie rozmawial,

the lead qualifier - osoba ktora wyszukuje pośród "leads" tych dajacych wysoka szanse zakupu

to qualify a lead - zakwalifikować taki rekord/dane osobowe do dalszego kontaktu

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2006-11-27 19:58:21 GMT)
--------------------------------------------------

aha, zla kategoria, powinno byc to pytanie business/sales/marketing

Rafal Trzewikowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Gordon Ph.D.: dobrze ujete
19 hrs