KudoZ home » English to Polish » Science

trideceth

Polish translation: tridecane=tridekan , CH3[CH2]11CH3


16:33 Jan 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: trideceth
trideceth
adosanis
Polish translation:tridecane=tridekan , CH3[CH2]11CH3
Explanation:
trideceth pewnie pochodzi od powyzszego, potrzebuje wiecej tekstu aby to przetlumaczyc
Slownik chemiczny 2000
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Vielen Dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1tridecane=tridekan , CH3[CH2]11CH3
Teresa Goscinska
2 +1trideceth
leff


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
trideceth


Explanation:
it looks like brand name series of emulsifiers

nazwa handlowa szeregu emulgatorów (związków emulgujących)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tridecane=tridekan , CH3[CH2]11CH3


Explanation:
trideceth pewnie pochodzi od powyzszego, potrzebuje wiecej tekstu aby to przetlumaczyc
Slownik chemiczny 2000

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Vielen Dank

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: Istnieje także 'tridecene', czyli tridecylen albo tridecacetylen. To żadna tajemnica - przedrostek 'tridec-' oznacza, że w cząsteczce jest 13 atomów węgla. Na http://promiseland.it/biodizio.php?view=T znajdziesz 22 substancje z nazwami Trideceth
38 mins
  -> Nie rozumiem o co ci chodzi.to co mowisz to chemicy wiedza. Brak kontekstu uniemozliwia dokladne przetlumaczenie. podalam informacje ktora moze skierowac na wlasciwy tor.