KudoZ home » English to Polish » Science

laser means light amplification by stimulated emissions of radiation.

Polish translation: laser to skrót od "wzmocnienie światła przez stymulowaną emisję promieniowania"


01:14 Jan 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: laser means light amplification by stimulated emissions of radiation.
laser means light amplification by stimulated emissions of radiation.
Ivona
United States
Polish translation:laser to skrót od "wzmocnienie światła przez stymulowaną emisję promieniowania"
Explanation:
laser to skrót od "wzmocnienie światła przez stymulowaną emisję promieniowania"
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks a lot!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2laser to skrót od "wzmocnienie światła przez stymulowaną emisję promieniowania"
leff
4generujące lub wzmacniające spójne promieniowanie widma optycznego
Araksia Sarkisian


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
laser to skrót od "wzmocnienie światła przez stymulowaną emisję promieniowania"


Explanation:
laser to skrót od "wzmocnienie światła przez stymulowaną emisję promieniowania"

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks a lot!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
5 hrs

agree  Araksia Sarkisian: http://www.bell-labs.com/history/laser/laser_def.html
17 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
generujące lub wzmacniające spójne promieniowanie widma optycznego


Explanation:
LASER (ang. Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation), urządzenie generujące lub wzmacniające spójne promieniowanie elektromagnet. w zakresie widma opt.; działanie l. jest oparte na wymuszonej emisji promieniowania przez odpowiednio wzbudzone (pompowanie) ...


Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376