KudoZ home » English to Polish » Science

GMT

Polish translation: czas uniwersalny/czas Greenwich/GMT


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GMT
Polish translation:czas uniwersalny/czas Greenwich/GMT
Entered by: Michał Szewczyk

08:23 May 17, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Science / _
English term or phrase: GMT
5 hours 15 minutes (GMT)
svtl
czas uniwersalny/czas Greenwich/GMT
Explanation:
w języku polskim istnieją te trzy możliwości

w tym przypadku można po prostu powiedzieć 'godzina 5.15 GMT'

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 14:20:10 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you Svetal.
Selected response from:

Michał Szewczyk
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Greenwich Mean Time
Monika Rozwarzewska
5czas uniwersalny/czas Greenwich/GMT
Michał Szewczyk
4czasu GMTSoPolTrad


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Greenwich Mean Time


Explanation:
po prostu

Monika Rozwarzewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 383

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: pod warunkiem dopisania komentarza, ze skrot GMT w nawiasie nie zostanie rozpisany - nie ma takiej potrzeby, GMT ma to samo znaczenie na calym swiecie i w kazdym jezyku :-)
6 mins

agree  kataryna
1 hr

agree  Andrzej Lejman: GMT
1 hr

agree  Kasia Trzcińska-Draper: GMT
4 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czasu GMT


Explanation:
lub
czasu uniwersalnego

SoPolTrad
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 14

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
czas uniwersalny/czas Greenwich/GMT


Explanation:
w języku polskim istnieją te trzy możliwości

w tym przypadku można po prostu powiedzieć 'godzina 5.15 GMT'

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 14:20:10 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you Svetal.

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 90