KudoZ home » English to Polish » Science

repression/supression

Polish translation: represja/stłumienie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:repression/supression
Polish translation:represja/stłumienie
Entered by: xxxnaska

11:33 May 22, 2003
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: repression/supression
common defense mechanisms: repression, compensation, projection, ...
xxxnaska
represja/stłumienie
Explanation:
Typowe mechanizmy obronne - represja/stłumienie, kompensacja, przeniesienie

Tak to się dawniej nazywało, za czasów, kiedy nawet naukowcy starali się mówić po polsku.
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
dzięki wielkie, choć spóźnione! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1represja/stłumienie
Himawari
5rozpowszechnione mechanizmy obrony: represja, kompensacja, projektowanie,
Miroslawa Jodlowiec
4 +1represja/ supresja
MonikaSojka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
represja/ supresja


Explanation:
wiem encykklopedia

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:42:23 (GMT)
--------------------------------------------------

to o ktore w koncu terminy chodzi- te w temacie, czy w rozwinieciu?


    Reference: http://wiem.onet.pl/wiem/005798.html
MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
8 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rozpowszechnione mechanizmy obrony: represja, kompensacja, projektowanie,


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
represja/stłumienie


Explanation:
Typowe mechanizmy obronne - represja/stłumienie, kompensacja, przeniesienie

Tak to się dawniej nazywało, za czasów, kiedy nawet naukowcy starali się mówić po polsku.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580
Grading comment
dzięki wielkie, choć spóźnione! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: brawo
2 hrs
  -> dziekuje