KudoZ home » English to Polish » Science

logistic polpulation

Polish translation: polpulacja logistyczna


10:56 Dec 9, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Science
English term or phrase: logistic polpulation
text abut fractals
Magda
Polish translation:polpulacja logistyczna
Explanation:
help; else help; end; until false; PunkciakDone; writeln; writeln('Memory reference :',startmem,' -> 'memavail); writeln('Cala polpulacja punkciakow liczyla ...
rainbow.mimuw.edu.pl/~wm181278/ programs/pas/LAB_ZAD1/ZAD1.PAS
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4populacja o wzroście logistycznym
vladex
3polpulacja logistyczna
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
polpulacja logistyczna


Explanation:
help; else help; end; until false; PunkciakDone; writeln; writeln('Memory reference :',startmem,' -> 'memavail); writeln('Cala polpulacja punkciakow liczyla ...
rainbow.mimuw.edu.pl/~wm181278/ programs/pas/LAB_ZAD1/ZAD1.PAS



    www.rainbow.mimuw.edu.pl/~wm181278/ programs/pas/LAB_ZAD1/ZAD1.PAS
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Romuald Pawlikowski: hm, nie podoba mi się ta "polpulacja" -- pewno to literówka
1 hr

neutral  vladex: gógiel wypluł 430 razy 'polpulation' - albo coś z ludźmi nie tak, albo ja wyrzucam swój dyplom biologa środowiskowego... Przynajmniej onelook nir zgadza się na istnienie takiego słowa...
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
populacja o wzroście logistycznym


Explanation:
'polpulation' musi być literówką (albo jakimś nieznanym mi żartem językowym) - przemawia za tym bliskość klawiszy p,o,l

model logistycznego (krzywa esowata, sigmoidalna) wzrostu liczebności populacji jest klasyką w ekologii/demografii

vladex
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 431