KudoZ home » English to Polish » Science

Liquid Gas Storage Facilities

Polish translation: magazyn gazu płynnego


11:55 Dec 17, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Science
English term or phrase: Liquid Gas Storage Facilities
Kontenery do Magazynowania Gazu Ciekłego?
Julcia
Polish translation:magazyn gazu płynnego
Explanation:
IMO nie chodzi o same zbiorniki (bo to byłyby np. tanks), ale o cały teren, na którym taki magazy się znajduje

Gaz płynny - LPG, Autogaz, Gaz grzewczy, Butle gazowe, Butle na ...
... Magazyn gazu płynnego. Rozlewnia gazu do butli gazowych. Baza transportowa cystern
do przewozu gazu. ... Magazyn gazu płynnego. Magazyn gazu do butli gazowych. ...
www.baltykgaz.pl/zaplecze.html
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2magazyn gazu płynnego
Andrzej Lejman
3 +2zbiorniki do przechowywania gazu ciekłego
awdotia
4zbiorniki magazynowania / skladowania gazu płynnego
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
liquid gas storage facilities
zbiorniki do przechowywania gazu ciekłego


Explanation:
propozycja

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 246

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski
4 hrs

agree  xxxabargiel
3 days 13 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
liquid gas storage facilities
zbiorniki magazynowania / skladowania gazu płynnego


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
magazyn gazu płynnego


Explanation:
IMO nie chodzi o same zbiorniki (bo to byłyby np. tanks), ale o cały teren, na którym taki magazy się znajduje

Gaz płynny - LPG, Autogaz, Gaz grzewczy, Butle gazowe, Butle na ...
... Magazyn gazu płynnego. Rozlewnia gazu do butli gazowych. Baza transportowa cystern
do przewozu gazu. ... Magazyn gazu płynnego. Magazyn gazu do butli gazowych. ...
www.baltykgaz.pl/zaplecze.html

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin
2 hrs

agree  Monika Pilecka
18 hrs