KudoZ home » English to Polish » Science

disassemble

Polish translation: rozpracuj


13:12 Jan 22, 2004
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: disassemble
We used to flush new boys heads down a black hole so they'd be half here and half in parallel universe! And sometimes we'd stick a sign on their back saying 'Please disassemble my atomic structure'!

Rozumiem, o co chodzi, ale nie wiem, jak to się fachowo nazywa.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:rozpracuj
Explanation:
albo rozszyfruj

Oczywiscie tylko w tym kontekście.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki, tak pójdzie. Dziwne to wszystko...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozpracuj
leff
4rozloz mnie na czynniki pierwsze
Aleksandra Brewer
4zdezasembluj
Andrzej Lejman
4zdemontuj
Tomasz Niedbala


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdemontuj


Explanation:
Od "demontaz"

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdezasembluj


Explanation:
Tak naprawdę to powinno sie tak powiedzieć, bo dezasemblacja to nie tyle demontaż, ile rozkład na czynniki pierwsze.

Nie brzmi to najlepiej i nie wiem, czy ci będzie pasować.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: No jak tak można!! To nie komputery!
3129 days

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozpracuj


Explanation:
albo rozszyfruj

Oczywiscie tylko w tym kontekście.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki, tak pójdzie. Dziwne to wszystko...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: tez mi sie wydaje, ze o to tu chodzi
1 hr

agree  petrolhead
3129 days

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozloz mnie na czynniki pierwsze


Explanation:
moze tak? bez tej struktury atomowej, ale o to chodzi mniej wiecej

Aleksandra Brewer
New Zealand
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 48